دوره های آموزشی رایان

دوره کودکان 1

دوره نوجوانان 2

دوره کودکان

آموزشگاه زبان کودک و نوجوان رایان با ارائه ی سیستم phonics به همراه کتابهای گرامر و منحصر به فرد که فقط مختص این آموزشگاه می باشد بعلاوه ی سری کتابهای کامل family and friends روشی نوین را برای کودکان شما ارائه می دهد.

این دوره مختص گروه سنی 4-6 سال می باشد. در این دوره ابتدا کتابهای اعجاب انگیز jolly phonics تدریس می شود و بعد از آن کتابهای family and friends ارائه می شود تا کودکان دانش و تجربه ی کافی را برای ورود به دوره ی گرامر پیدا کنند. بعد از دوره ی کامل family and friends دوره ی کامل گرامر را که شامل سری کتابهای انحصاری آموزشگاه رایان می باشد ارائه می گردد.

دوره فوق به دو صورت زیر اجرا می گردد:

الف) دوره فشرده (Intensive courses)
در این دوره زبان انگلیسی بیشترین تمرکز بر روی مکالمه کودکان می باشد و به دلیل فرصت زمانی بیشتر، کودکان در محیطی کاملا شاد وقت کافی برای صحبت کردن به زبان انگلیسی و یادگیری دارند. این دوره ها شامل کلاس های نقاشی و کاردستی به زبان انگلیسی می باشد همچنین برای مهارت شنیداری از سیستم سمعی و بصری استفاده می گردد. ساعت شروع کلاس ها 8 صبح و پایان آن 12 ظهر می باشد .

ب) دوره ترمیک (Standard courses)
کلاس های این دوره زبان انگلیسی به صورت 2 یا 3 روز درهفته (به انتخاب زبان آموز) برگزار می شود.
این دوره ها بر چهار مهارت خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن تاکید دارد.

دوره نوجوانان

در سطح نوجوانان سري كامل كتابهاي family and friends تدريس مي شود. اين سيستم آموزشي همراه با نوار و سي دي تصـــــويري ارايه مي شود و بيشترين تاكيد بر روي مهارت هايي نظير خواندن، نوشتن، مكالمه و گرامر قرار گرفته است. بعد از اتمام دوره ی کامل family and friends کتب گرامر انحصاری این موسسه تدریس می شود. همچنین بعد از اتمام دوره ی گرامر ساده کتاب های گرامر پیشرفته تدریس می شود.

cloud_1

خاطرات شیرین کودکی فرزندانتان را با مدرسین کارآزموده مهربان و حرفه ای رایان ماندگار کنید

cloud_1